Veelgestelde vragen

Kan ik eerst kennismaken voordat ik mijn dier(en) aan jullie toevertrouw?

Voor het eerste huisbezoek of de eerste wandeling wordt altijd een gratis kennismakingsgesprek ingepland. Op dit moment leren we elkaar kennen, bespreken we wat de noden zijn van jouw dieren en overlopen we enkele praktische zaken. Het aanvragen van een kennismakingsgesprek kan via het contactformulier.

Wat gebeurt er als er een afspraak voor uitlaat gepland is en het is slecht weer?

De wandelingen gaan zoveel mogelijk door. We vragen je om eventueel een regenjasje te voorzien voor je hond en om handdoeken klaar te leggen zodat de hond kan afgedroogd worden na de wandeling. Indien het zwaar regent, sneeuwt of stormt wordt in overleg beslist om de wandeling te verzetten naar een ander moment of om er een huisbezoek van te maken. 

Tijdens de wintermaanden is het ook vroeg donker. Zorg ervoor dat je hond voorzien is van een lichtgevende halsband, lichtjes op het harnas en/of een fluojasje. 

Ik wil een huisbezoek maar heb meerdere huisdieren, moet ik meer betalen?

De prijs voor een huisbezoek is een vaste prijs, ongeacht het aantal dieren. Zorg wel dat je voldoende tijd voorziet zodat de verzorging van alle dieren haalbaar is. Op een halfuurtje tijd is het bijvoorbeeld niet haalbaar om 3 katten, 2 honden en 3 paarden te verzorgen. Tijdens het kennismakingsgesprek wordt besproken wat haalbaar is. 

Ik ben op vakantie en wil graag weten hoe het met mijn huisdieren gaat, kan dat?

Ja, je wordt op de hoogte gehouden via WhatsApp. Er worden ook foto's en filmpjes gestuurd. Zo kunnen jullie met een gerust gevoel op vakantie.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan cash, via Payconiq of via overschrijving op factuur (bijvoorbeeld bij een langere periode oppas aan huis). Dit wordt steeds besproken op het kennismakingsgesprek.